Regulamin
REGULAMIN SALONU:
1. Zasady ogólne:
a. Przekładanie wizyty jest możliwe tylko na najbliższy wolny termin.
b. Osoby zachowujące się niekulturalnie nie będą obsługiwane w salonie.
c. Salon nie ponosi odpowiedzialności za zagubione lub pozostawione rzeczy osobiste klienta.
d. Klient umówiony na konkretną usługę ma możliwość zmiany jej na inną jeśli tylko czas przygotowania stanowiska pracy i wykonania usługi nie będzie dłuższy niż pierwotnie wybrana usługa, co może się wiązać z dodatkowymi kosztami.
e. Klient zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów szkód spowodowanych w salonie przez klienta i osoby mu towarzyszące.
f. W salonie obowiązują zapisy na wszystkie usługi.
g. Salon nie ponosi odpowiedzialności za komplikacje pozabiegowe w przypadku nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych, jak i również w przypadku zatajenia faktu występowania przeciwwskazań do jego wykonania.
h. Jeśli klient swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie usługi lub w znaczący sposób spowoduje opóźnienia w zakończeniu zabiegu w przewidzianym na niego czasie, bez względu na etap wykonywanego zabiegu zostaje on przerwany, a klient jest zobowiązany uiścić całą opłatę za usługę. Jeśli zbieg zostanie zakończony w całości, a jego czas zostanie znacząco wydłużony klient ponosi dodatkową opłatę za wydłużenie czasu zabiegu.
i. Pierwszeństwo zapisów, zwłaszcza w okresach wzmożonego zainteresowania usługami salonu, np. okres przedświąteczny, wakacje, itp. mają zawsze stałe klientki salonu.
j. Osoby z „listy rezerwowej” będą powiadamiane o wolnym terminie chronologicznie wg wpisów na listę.
2. Spóźnienie i nie przychodzenie na umówiony termin bez odwołania wizyty:
a. Klient stawia się punktualnie na umówioną wizytę. Spóźnienie klienta może spowodować anulowanie rezerwacji wizyty, jeśli pozostały czas zarezerwowany na tą wizytę jest niewystarczający na wykonanie umówionej usługi. Co będzie traktowane równoznacznie z niestawieniem się klienta na umówioną wizytę.
b. Osoby które bez uprzedzenia nie przyjdą na swoją umówioną wizytę i chcą jeszcze skorzystać z usług salonu są zobowiązani do uiszczenia opłaty w wysokości 50% ceny usługi na którą nie przyszły i z góry za następną wizytę, max do trzech dni roboczych przed kolejną planowaną wizytą.
c. Salon zastrzega sobie prawo do anulowania wszystkich rezerwacji i odmowy dalszych zapisów danego klienta w przypadku notorycznego spóźniania się, przekładania wizyt i odwoływania w ostatniej chwili. Dotyczy to również klientów, którzy bez wcześniejszego anulowania wizyty nie stawią się na umówiony termin.
3. Stylizacja paznokci i pedicure:
a. Klient przed stawieniem się na umówioną wizytę sam usuwa spod paznokci i przestrzeni między palcami wszelkie resztki jedzenia, błota, itp. W przeciwnym wypadku do usługi doliczona będzie do ceny usługi opłata w wysokości 20 zł.
b. W przypadku chęci wykonania zdobień należy zgłosić to umawiając się na daną wizytę, ze względu na wydłużenie czasu wykonania usługi.
c. Klienci z wykonaną stylizacją żelową wykonaną w innym salonie w przypadku złego stanu paznokci, jeśli umawiając się na wizytę nie zgłosili chęci wymiany stylizacji na nową z przedłużeniem, nie będzie to możliwe ze względu na dużo dłuższy czasy wykonania usługi.
4. Makijaż permanentny:
a. W celu rezerwacji terminu klient wpłaca 100 zł zadatku, maź do 3 dni roboczych po ustaleniu terminu.
b. Możliwe jest jednorazowe przesunięcie terminu wizyty bez utraty zadatku, zgłoszone co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą.
c. Dopigmentowanie po pierwszym zabiegu jest wykonane w cenie pierwszej pigmentacji maksymalnie w ciągu 3 miesięcy, w okresie od 3 do 6 miesięcy od pierwszej pigmentacji jest dodatkowo płatne 100 zł. Po tym okresie jest już traktowane jak odświeżenie i płatne wg cennika.
d. Odświeżenie makijażu permanentnego w niższych cenach dotyczy tylko klientów, którzy wykonali go w Atelier Urody.
e. Klient wcześniej zapoznaje się z przeciwskazaniami do wykonania zabiegu.
f. W przypadku nie zjawienia się na umówiony termin dopigmentowania bez uprzedniej informacji wizytę uznaje się za odbytą, a kolejny termin jest z góry płatny 100 zł (max do 2 miesięcy od daty wcześniej ustalonego dopigmentowania, w okresie późniejszym taka wizyta jest płatna od odświeżenie wg cennika)
5. Makijaż okolicznościowy:
a. Klient na umówioną wizytę przychodzi z czystą twarzą bez makijażu.
b. Nie wykonuje się w salonie częściowego makijażu, np. domalowania samej kreski.
6. Piercing:
a. Przekłucia u osób niepełnoletnich wykonywane są tylko w obecności pełnoletniego opiekuna (nie dotyczy to np. starszej koleżanki czy rodzeństwa).
b. W przekłuwane miejsca nie zakładam kolczyków przyniesionych przez klienta.
7. Bony podarunkowe:
a. Bony nie są wymienne na gotówkę.
b. Każdy bon ma swój numer i określony termin ważności do wykorzystania.
c. Aby wykorzystać bon należy umówić się na wizytę z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem przed końcem jego ważności.
d. Bon można wykorzystać tylko za okazaniem go w salonie, w przypadku jego braku klient płaci w pełni za usługę, a bon może wykorzystać w innym terminie.
8. Dzieci klienta w salonie:
a. Klienci przebywający w salonie z dziećmi są za nie w pełni odpowiedzialni.
b. Dzieciom całkowicie zabrania się biegania po salonie, zabawy wyposażeniem i urządzeniami w salonie.
c. Za wszelkie zniszczenia w salonie spowodowane przez dziecko odpowiada jego rodzic i jest zobligowany do pokrycia wszelkich kosztów napraw czy wymiany urządzeń i wyposażenia salonu.
d. Bałagan (np. rozlane napoje, rozdeptane paluszki, ciastka itp.), który zrobi w salonie dziecko sprząta rodzić.
e. W przypadku uniemożliwiania wykonania usługi rodzica (lub innych klientów przebywających w tym samym czasie w salonie) przez dziecko, bez względu na etap wykonywanej usługi praca zostaje przerwana, a klient uiszcza pełną opłatę za usługę swoją i innych klientów.